a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. október 28., csütörtök

Fűszeres csirkemell, majonézes vegyes salátakeverékkel






1 db csirkemell, nagyobb kockára vágva
1/2 tasak gyros fűszerkeverék
vaj a sütéshez

A felkockázott húsra rászórtam a fűszerkeveréket, és egy kortynyi olajat, jól átkevertem, hogy mindenhol fedje, egy órára félretettem, hogy jól átjárja, beleivódjon a húsba.
Egy óra elteltével, serpenyőben vajat forrósítottam és rádobtam a húskockákat, kb.15 perc alatt jól megpirult és készen is volt.





Majonézes vegyes salátakeverék:
1 kis zacskó saláta mix /zöldsaláta, sárgarépacsíkok, káposztacsíkok, retekcsíkok/
1 kis doboz zöldborsókonzerv /bonduelle/leve kiöntve
1 kis doboz kukoricakonzerv /bonduelle/leve kiöntve
1 db vöröshagyma, apróra vágva
2-3 ek.majonéz
2-3 ek. tejföl
só, bors

Mindent jól összekevertem, fűszereztem, behűtöttem.
Szeretjük a forró, fűszeres húst hideg salátával enni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése