a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. április 17., kedd

A kert végre kezd életre kelni



Bimbóban a fehér orgona, no meg a lila is






Az aranyeső is virágzása teljében




 Falatka pocok útvonalakat ellenőriz


 Virágban az öreg besztercei szilvafa






 Pitypangszőnyeg mindenütt


A kert őre, birtokosa, legnagyobb élvezője és mindenese egy apró testű kiskutya nagyon nagy hanggal





4 megjegyzés:

  1. Tegnap egész nap esett, és elég hűvös van, de azért haladunk, ha lassan is:-))))

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen jó a csendes kis kertben, egészen felüdül az ember!! Én is kattintottam párat, eddig nem gondoltam, hogy felteszem, de meghoztad a kedvem. :))

    VálaszTörlés
  3. Imádom a kertet, üldögélni a fák alatt és nézni a zöldet, hallgatni a madarakat.
    Barbi te is néha tegyél fel a virágaidról, a fákról, jó kicsit megszakítani az ételsorokat, ezért szoktam én is feltenni az állataimról is meg a kertről is. Kész felüdülés:-)))))

    VálaszTörlés