a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. április 23., kedd

Megint egy tésztás étel....


...mert gyorsan elkészül
...mert könnyű a gyomornak
...mert jólesik
...és mert finom




Tavaszias menü...csak egyszerűen

...karalábéleves, mert levesnek lennie kell...

2 db karalábé kisebb hasábokra vágva
1 sárgarépa  karikázva
1 fehérrépa karikázva
1 cs. petrezselyem
egy marék kiskocka tészta
3 dkg vaj
só, bors

A vajon a répákat megdinszteltem, amikor már szép sárga színű lett hozzáadtam a karalábét, a petrezselymet és felöntöttem annyi vízzel, amennyi levest akartam, sóztam, borsoztam és 10-15 perc alatt puhára főztem, az utolsó 5 percre hozzászórtam a tésztát is.



 ...tejszínes, petrezselymes, erős paprikás gombaszósz fusili tésztával

1/2 kg gomba, félbe negyedbe vágva
1 vöröshagyma apróra kockázva
1 db hegyes erős paprika vékonyan felkarikázva
1 cs. petrezselyem apróra
só, bors
1-2 dl tejszín
1 ek. liszt
reszelt sajt a tetejére  /el is maradhat/


Kevés olajon a hagymát dinszteltem, majd ment hozzá a paprika és a gomba is, sóztam, borsoztam, lefedve hagytam párolódni, a gomba sok levet enged, hagytam elfőni, majd meghintettem egy kevés liszttel és felöntöttem a tejszínnel, mártás sűrűségűre beforraltam, beleszórtam a petrezselymet is, majd az előzőekben sós vízben kifőzött forró tésztára tálaltam, reszelt sajttal bőven megszórva ettük.
Jó volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése