a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. szeptember 15., hétfő

kakasos nyalóka.... megint



... mondtam már, hogy kakasos nyalókafüggő vagyok? nem? nahát akkor elárulom, hogy igen...
ne kérdezzétek mit szeretek rajta, mert nincs rá jó válaszom, csak....

... a család persze veszekszik velem, hogy állítólag rosszabb vagyok, mint egy gyerek stb. stb.
szerencsére itt a tónál annyi rendezvény van, kitelepült árusokkal, akik mindenféle finomság mellett többek között ezt is árulnak, így mindig lehet szerezni, venni, kapni...
mert mindennek ellenére azért meglepnek vele, hol az egyik gyerekem hoz pécsi kirándulásáról, hol fő-fő veszekedős másik családtagom mégiscsak vásárol jártában-keltében itt-ott, hol a környező falvakban búcsúkon megforduló barátok lepnek meg vele...
hát így megy ez olykor nálam....



... ma egyet elkoptattam a háromból...


5 megjegyzés:

  1. :))) Bevallom én nem szeretem, de a gumicukrot annál inkább abból is egy bizonyos fajtát, úgyhogy megértelek nagyon! Váljék egészségedre! :)))

    VálaszTörlés
  2. Barbi én meg a gumicukrot nem, de a nagyobbik lányom az igen, ő imádja zacskószám. Ezt a nyalókát se úgy vedd, hogy hetente eszem, dehogy, kb 2 éve ettem utoljára, most összejött 3 db, ajándékba hozták, na ma egyet elnyalogattam, bár ezeknek a maiaknak nincs olyan jó íze, mint amit gyerekkoromban ettem, akkor volt valami plusz aromája is, ami még jobbá tette, na de nem panaszkodom, a mai is jólesett:-))))

    VálaszTörlés
  3. Nosztalgiáztam én is egy kicsit, mert a gyerekkoromat idézi - ami jó régen volt. Jó sokáig nyalogattuk. Emlékszem még a krumplicukorra, meg a cipőfűzőre - én nevezem így, mert vékony, hosszú szál volt, és fekete - és a zizire. Amikor a kézműves dolgaimmal ott voltam a Mesterségek Ünnepén vagy a Néprajzi Múzeumba, meg még sok helyen, de rangos rendezvényeken, - ahol csak zsűrizett alkotásainkkal lehettünk ott, - még sehol nem láttam pedig én is vettem volna. Biztos más egyéb vásárokban található.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A krumplicukor az Édesapám nagy kedvence volt, meg ez az ánizsos "cipőfűző" is, én nem nagyon szerettem ezeket, az ánizstól egyenesen rosszul vagyok, a világból is kimegyek miatta, semmilyen ánizsost nem eszem meg, nem tudom miért, pont úgy vagyok vele mint a tenger gyümölcseivel.
      De a nyalókák, vannak azok a csavart csíkosok is, azok jöhetnek, a zizi is, meg egy kis vattacukor is.
      Úgy látszik csak az egyéb vásárokon lehet ezeket kapni, meg a falusi búcsúkban, na ott aztán rogyásig. Múlt hétvégén volt búcsú Vértesszőlősön, októberben lesz itt nálunk, muszáj lesz kicsit feltankolni a télre:-)))
      Különben nem eszem sok ilyet, de néha-néha rákívánkozom:-))))

      Törlés
    2. Tényleg a búcsúkban láttam én is a gyerekkoromban. Budapesten a XXII. kerület ahol születtem és gyerekeskedtem olyan még most is a fönti rész mint egy kertváros. Na ott a mozi épülete köré mindig jött a búcsú, körhintával meg mindennel.
      Tankoljál föl, Én azért nem vagyok olyan édesszájú, ez látszik a blogomban is, mert nem sok süteményt szeretek. De a búcsúkba, vásárokba szeretek nézelődni.

      Törlés