a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. május 24., hétfő

Tejberizs



Tegnap este annyira szenvedtünk, éhesek voltunk, gondoltam gyorsan összedobok egy kis tejberizst. Hamar megvan, jó ebédre, vacsorára, desszertnek.
A szokásos helyett egy picit variáltam az elkészítésén.

1 l tej
kb 2 dl rizs
pici só
1-2 ek cukor
vaníliáscukor
1 cs. Dr.Oetker tejszínpuding

A pudingport kiszórtam egy tálkába, öntöttem hozzá egy kismerőkanálnyi hideg tejet és csomómentesre kikavartam, majd félretettem.
A tejet felforraltam, pici sót és egy kevés cukrot szórtam bele, majd hozzákevertem a rizst.
Puhára főztem, kb.15 perc és beleöntöttem a pudingos tejet. Kellemesen krémessé sűrítette a rizst. Kóstolás után, kevéske cukrot még kellett szórnom hozzá, mert nem volt elég édes.
Nagyon finom lett, tálaláskor cukrot és jó sok kakaóport szórtam rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése