a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. május 14., péntek

Zöldbableves kaprosan, tejfölösen





Limara blogján láttam a héten ezt a menüt.
Rögtön elhatároztam, hogy egyik nap, nálunk is ez lesz.

1/2 kg zöldbab, most: zöldhüvelyű, de a sárgával is ugyanilyen csodás/
4 gerezd fokhagyma
1 ek. ételízesítő /vegeta/
1 cs. friss kapor, apróra vágva /de a fagyasztott is jó/
olaj, liszt, pirospaprika a rántáshoz
1 tojás, búzadara, vaj, só a galuskához
só, bors
tejföl

A babot odatettem annyi vízzel, amennyi levest akartam, hozzádobtam 3 gerezd fokhagymát, az ételízesítőt és kb 10-15 perc alatt puhára főztem.
Közben megcsináltam a rántást és besűrítettem a levest. Míg összeforraltam, bekevertem a vajasgaluskát a hozzávalóiból és beleszaggattam.
Sóztam, borsoztam és ekkor tettem hozzá a kaprot. Még egyet forrt és elzártam.
Tejfölre tálaltam.

Ezután jött a túrósbatyu sütése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése