a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. június 21., hétfő

Kapros, tejfölös újkrumplileves




Hol esik, hol nem.Leginkább azért esik az eső, időnként szakad. Hűvös van. Rég volt ilyen pocsék nyárkezdet, egyszerűen botrányos az időjárás.
Az embernek semmihez nincs kedve.Azért remélem lesz még nyár idén.
Bár a kánikula nem hiányzik, de ez sem, ami most van.
Hát akkor, jöjjön egy jó, sűrű, meleg, vígasztaló leves.

1 kg újkrumpli, héja ledörzsölve
1 szál sárgarépa
3-4 gerezd fokhagyma
olaj, liszt a rántáshoz, 1 mk. pirospaprika
1 cs. kapor, apróra vágva
tejföl, ízlés szerint

A krumplit felkockáztam, a tisztított répával együtt. Világos rántást készítettem, amibe beledobtam az apróra vágott fokhagymát és a  kapor felét is, jól összepirítottam, egészen kevés pirospaprikát szórtam rá és felengedtem vízzel, bő két literrel. Sóztam. Hozzáadtam a zöldségeket is, felforraltam és 15 perc alatt puhára főztem. Az utolsó 2 percre belekavartam a kapor másik felét is, apróra vágva. Jó sűrű lett.
Tejfölre tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése