a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. június 24., csütörtök

Nutellás, csokipudingos piskóta





Tegnap délután őrületesen kívántam egy kis édességet, körülnéztem, hogy mit tudok összedobni hirtelen.
Ez jött össze.
Látványra nem egy szépség, de annál finomabb, jó lett.


7 tojás szétválasztva
7 ek.cukor + 1 cs.vaníliáscukor
7 ek.liszt
1/2 cs.sütőpor
1 kis ü. nutella
2 cs. Oetker csoki pudingpor
2 ek. cukor
1 l tej

A tojásfehérjéket felvertem kemény habbá, kanalanként hozzáadagoltam a cukrot és a vaníliáscukrot, majd egyenként a 7 tojássárgáját. A lisztet a sütőporral együtt, már fakanállal, óvatosan kevertem hozzá. Vajazott, lisztezett tepsibe töltöttem a masszát, elegyengettem, majd a tetejére egy mokkáskanállal, kis nutella darabokat pöttyöztem, jó sűrűn. Előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsült.
Ezalatt megfőztem a csokipudingot, a zacskón leírtak szerint. Hagytam hűlni mindkettőt.
A sütit először felkockáztam, majd háromszögekre vágtam és kibéleltem vele egy üvegtálat, ráöntöttem a puding felét, majd újabb tésztaréteg következett és a tetejére ráöntöttem a maradék pudingot. Egy fél órára betettem a hűtőbe.
Finom lett, bár nem egy különlegesség, semmi extra, de összesen, jó ha egy órát vett el az időmből, és az édesség igényemet  tökéletesen kielégítette.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése