a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. július 3., szombat

Marhapörkölt







1,5 kg marhanyak /most ezt kaptam, de jó a lábszár is, ezek jó szaftos húsok/
3 közepes fej vöröshagyma
6 gerezd fokhagyma
1 db zöldpaprika, csípős
1 db TV paprika
2 db paradicsom
1 tk. egész kömény
só, bors, pirospaprika, olaj

Forró olajon megdinszteltem a hagymát, a köményt, a paprikákat, majd rádobtam a felkockázott húst is.
Jól összepirítottam, ezután megszórtam pirospaprikával és ment hozzá a fokhagyma és a paradicsom.
Mikor már levet eresztett, lefedtem és jó két órán át főztem. Vajpuha lett.
Tarhonyával tálaltam és kovászos uborkát ettünk mellé. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése