a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. július 17., szombat

Szülinapom van ma !!!



A sokadik...
Mindig csodálkoztam, szegény Anyám, hogy bírt kihordani és világra hozni ilyen időjárásnál.
Ugyanis, mindig  iszonyú kánikula van ilyenkor, akkor régen is az volt.
Lehet előtte-utána rossz idő, de a születésnapom táján mindig hőség van.
Viszont jó hónap a július, mivel a piacok tele vannak zöldséggel, gyümölccsel, bőven terem minden.
Csak ez a forróság ne lenne.
Ma hajnalban 4-kor keltem, nem tudtam aludni. Kiültem a teraszra, olyan jó csönd volt, lassan világosodott, kelt fel a nap a fák mögött, a madarak is ébredeztek, megkezdték a csivitelést.
Ilyenkor még kellemes a hőmérséklet.
Szeretek ilyenkor hátul a kertben, mezítláb a harmatos fűben bóklászni, csodásan kellemes és csöndes minden, csak a madarak trillázzák az ébresztőjüket....

Szerencsére a családom ezen a jeles napomon nem enged sütni, mindig cukrászdában veszik a tortámat /Daubner/, pogácsákat /szintén ott/, csak az ebédet készítem el, azt is egyszerűen, és mindig könnyű ételeket, mert nem lehet ilyenkor a konyhában sürgölődni.

Tiramisu tortát hoztak most, nagyon finom, könnyű, friss volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése