a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 12., csütörtök

Resztelt csirkemáj széles metélttel






1/2 kg csirkemáj
4 közepes fej vöröshagyma
1 ek.majoranna
bors menetközben, só csak a tálaláskor
25 dkg széles metélttészta

A hagymákat szálasra vágtam, a csirkemájat több darabra/csíkokra szeleteltem.
Vizet odatettem forrni a tésztának. Forrás után 7 perc alatt, puhára főztem, leszűrtem.
Míg a tészta főtt, 1-2 ek. olajat forrósítottam, amire rádobtam a hagymát és nem pirítottam, hanem takarékon dinszteltem puhára, majd rádobtam a májat, és akkor már nagy lángon forgattam, pirítottam 2-3 percig.
Közben megszórtam a majorannával és borsoztam.
Szinte egyszerre lett kész a máj és a tészta is, és tálalhattam.
Könnyű, finom, ízletes ebéd volt.




Mályvabokor a kert sarkában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése