a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 29., szerda

Ham and eggs.......sonkás tojás






Megint egy jó kis villásreggeli.

Főtt, füstölt tarja szeleteket / de bármilyen sonka, vékonyra szeletelve  is megteszi/ ropogósra sütöttem, kevés olajon,  majd tojást ütöttem mindegyikre.
Amikor jól megsül - én úgy szeretem a tükörtojást, ha a fehérje is átsült, és nem nyers - megsóztam és máris tálalható.
Friss kenyérrel, zöldségekkel  isteni finom, laktató reggeli.





3 megjegyzés:

  1. Jó fokhagymásra abált erdélyi szalonnát is rossz kockára sütve kipirítani, zsírjában a tojást megsütni, majd a pörcöt rászórni :)

    VálaszTörlés
  2. Ahogy mondod, ez mind jó. Ezekben az a jó, hogy olyan emberes kaják, délutánig nem is vagy éhes, ha ilyet reggelizel.

    VálaszTörlés
  3. Ahogy mondod, ez mind jó. Azért jó reggelik az ilyenek, mert délutánig tuti nem éhezel meg, ezek olyan emberes kaják, ezután lehetett régen dolgozni a földeken, aratni stb. Ma meg a városi ember hízik csak, mert utána ül a számítógépnél, mint például én. De akkor sem tudok lemondani a finom falatokról.

    VálaszTörlés