a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 4., szombat

Szilvás bögrés






Egyszerű süti, leginkább reggeli kávéhoz, vagy délutáni teához illik, bármilyen gyümölccsel süthető.

3 bögre liszt
1 bögre cukor
3/4 bögre olaj
3 egész tojás
1 bögre tej
1 sütőpor
vaníliás cukor
1 citrom reszelt héja
1/2 kg szilva, magozva, félbe, majd negyedbe darabolva




Bekapcsoltam a sütőt és kivajaztam, liszteztem egy kerek sütőformát /ez most 27 cm átm. - de jó a 23x35 cm szögletes tepsi is/
Az összes hozzávalót egy nagy tálba tettem, kézi robottal simára kevertem, kb. 10 perc.
Jó sűrűn, ragacsosan  folyós tészta lesz.
Beletöltöttem a a sütőformába, tetejére szórtam a negyedbe vágott szilvát, fahéjjal meghintettem.
Forró sütőben, takarékon- azaz kis lángon, sütöttem 40-50 percet. Tűpróba szükséges!!!
A formában hagytam kihűlni, azután porcukroztam, és mint egy tortát, cikkelyre vágva tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése