a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. október 5., kedd

Krumplis pite






Eat'aliano blogján láttam ezt a receptet valamelyik nap, rögtön tudtam, hogy megcsinálom.
Nem is csalódtam, nagyon finom, magában is, ebédre salátával is, vacsorára gyümölcsökkel is, sőt szerintem köretként szaftos húsokhoz is. Pörköltek, tokányok különleges körete is lehet.

1/2 kg krumpli, egyenletesen felkarikázva
2 tojás
10 ek. liszt
1/2 l tej
3-4 gerezd fokhagyma /ez nem volt az eredetiben, én tettem hozzá, elbírja/
só,bors
zsír a tepsi kikenéséhez

A két tojást a liszttel, tejjel, sóval, borssal jól összekevertem.
A tepsit kizsíroztam, sütőt begyújtottam. A felkarikázott burgonyát egyenletesen elterítettem a tepsin.
Figyelem a nagy sütőtepsit érdemes használni, egészen vékonyan terüljön el rajta a tészta, ugyanis megnő sülés közben és finomabb, jobb, ropogósabb, ha vékonyan sül. Én kisebb tepsibe tettem és egy kicsit vastagabb lett, mint szerettem volna, bár így is finom és sült lett.
Az elterített krumplira szórtam a nagyon apróra vágott fokhagymát és ráöntöttem a lisztes keveréket.
Forró sütőben addig sütöttem, míg aranybarna nem lett. Ez nálam kb.30-35 perc volt.
Tejfölös uborkasalátával ettük.
Finom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése