a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. november 12., péntek

Csokis-meggyes kocka




Piskótaszerű sütemény, egyszerű, de nagyon finom.

5 tojás
15 dkg cukor
5 dkg puha vaj
vaníliás cukor
csip.só
16 dkg liszt
1 cs.vaníliás pudingpor Oetker

1/2 üveg meggybefőtt, lecsöpögtetve
10 dkg étcsokoládé
5 dkg vaj


A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét a csipet sóval és a vaníliás cukorral kemény habbá vertem.
A sárgákat a cukorral, vajjal habosra kevertem. 
A lisztet összekevertem a pudingporral.
A háromféle tálat szépen egyneművé kavartam, összevegyítettem felváltva adagolva és jól elkeverve.
Egy magasfalú tepsit vajaztam, liszteztem és beleöntöttem a masszát, megszórtam a lecsöpögtetett meggyel.
Előmelegített sütőben kb.20-25 perc alatt sült meg. Tűpróba! Hagyni kihűlni.
Még a tepsiben kockára vágtam.
Egy kislábasban, vízfürdő felett összeolvasztottam a csokit és a vajat. Amikor szép simára kevertem, rálocsolgattam a süti tetejére, hagytam hogy közé is csorogjon, azért vágtam fel előre.






5 megjegyzés:

  1. Kééérek!!!!!!!!! :)

    Láttam ám pöttöm kutytról is a képeket! Irtó aranyos... :)

    VálaszTörlés
  2. Duende, amilyen egyszerű, olyan finom, máris küldöm:-)))))
    Pöttöm kutyu egy hétördög, lassan csak ilyenkor jó, amikor alszik. Tudod most rág mindent, mindegy neki, hogy fadarab, vagy az én kezem, vagy a nadrágom szára, időnként a bokám stb.De imádjuk, aranyos nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy süteményt már végképp nem ehetek, ezt kipróbálnám pedig. Helyette játszottam a kutyussal. :)

    VálaszTörlés
  4. Ottis, olyan finom is volt, és főleg egyszerű
    elkészíteni:-)))

    Trendo, miért nem ehetsz sütit, cukorbetegség??? mert az borzasztó, én nem is tudom velem mi lenne, annyira édesszájú vagyok,
    de a kutyussal a játszás sem egy utolsó. Mióta Falatka a családunk tagja lett,meg a két cica, reggel 1/2 héttől kb.9 óráig nincs megállásom, annyi a teendőm, mivel én vagyok a koránkelő, így én pisiltetek, reggeliztetek, teát főzök stb.Mire leülök végre teázni már hulla fáradt vagyok, és még csak akkor kezdődik a nap.Remélem fogyni fogok végre egy kicsit:-)))
    Rám fér.

    VálaszTörlés