a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. január 26., szerda

Fasírt




Második fogásnak fasírtot sütöttem, nagyon szeretjük, ahhoz képest nem sűrűn van.
Ma pótoltuk a kieséseket, jó sokat készítettem.


1kg darálthús
1 nagyobb db vöröshagyma, egészen apróra vágva
3 gerezd fokhagyma, áttörve
2 tojás
2 vastag, nagy szelet kenyér, hideg vízbe áztatva
só, bors, pirospaprika

A hozzávalókat jól összedolgoztam, a végén kóstolgattam miből kell még hozzá, jó ízes kell legyen, mert a sütés letompítja az ízeket. Hagytam egy órát pihenni, hogy összeérjenek az ízek.
Majd olajat forrósítottam, a húsból gombócokat kanyarítottam, ellapítottam a két kezem között és zsemlemorzsába forgattam, és kisütöttem. Oldalanként 4-5 perc.
Köretnek törtkrumplit készítettem hozzá és csemege uborkával ettük.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése