a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. március 12., szombat

Sajtos-főtt tojásos brokkoli rakottas





Na, ez is egy jó kis könnyű ebéd, de lehet köret is bármilyen sülthöz. A Kifőztük előző számában láttam először, azóta színezgettem, tervezgettem az elkészítését, aztán pár napja Katánál tojással feltuningolva láttam, na gondoltam így még kiadósabb, dúsabb lesz.
Mai ebédnek tökéletes.




1 kg fagyasztott, rózsáira szedett brokkoli
5 kemény tojás, felkarikázva
10-15 dkg maradék kéksajt
2 dl tejszín
2 tojás
vaj, só, bors, vegeta
20-25 dkg reszelt trappista sajt

A brokkolit sós, vegetás forrásban lévő vízben kb.10 percig előfőztem, majd leszűrtem és vastagon kivajazott tepsibe terítettem. A tojás karikákat szépen elrendeztem a tetején.
Egy tálban villával felvertem a két nyers tojást, belemorzsoltam a kéksajtot, hozzáöntöttem a tejszínt, sóztam /ezzel óvatosan, mert a kéksajt is sós/, borsoztam, majd szépen egyenletesen rálocsoltam a tojásos brokkolira. Az egészet a rengeteg reszelt sajttal koronáztam meg.
Jó forró sütőben 15-20 perc alatt pirosra sült a sajt a tetején.
Nagyon finom lett, két tányérral szedtem, olyan éhes voltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése