a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 27., kedd

Sokoldalú blogger díjat kaptam!!!



Kétszer is megkaptam, először Évától a Takarékos konyha blog szerkesztőjétől, majd másodszor Barbitól a Barbi konyhája blog szerkesztőjétől, mindkettőjüknek nagyon-nagyon köszönöm hogy gondoltak rám, hogy nézik a blogomat, hogy hozzászólnak a bejegyzéseimhez, hogy a virtuális blogbarátaim.

Az a helyzet, hogy mire körülnéztem már szinte mindenki megkapta, így én a kedvenc bloglistám címszó alatt szereplő összes blog minden  tagjának adom virtuálisan, és nagy-nagy szeretettel, akik a blogom jobb oldalán  felsorolva megtalálhatóak.
Ugyanis azért szerepelnek a kedvenceim között, mert kreatívnak, érdekesnek, találékonynak, figyelemre méltónak, sokoldalúnak tartom valamennyit és heti rendszerességgel mindegyik blogot meg is nézem, imádom a receptjeiket, egyéb írásokat, idézeteket, zenei betéteket, a képeiket.

Kivétel nélkül mindegyik megérdemli a díjat.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örültem, hogy elfogadtad a díjat és még boldogabb vagyok, hogy most tőled is megkaptam!! Köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  2. Mindig örülök minden díjnak, meg annak is ha sokan nézik a blogomat, hozzászólnak stb.,csak a díj továbbadással járó nagy munka az egész napos, amíg a megnevezetteket értesíted, belinkeled, rengeteg idő, persze azért ki lehet bírni.
    Nagyon szívesen a viszonzást:-))))

    VálaszTörlés