a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. október 11., kedd

Díjat kaptam megint...



...Barbitól, amit nagyon köszönök neki, és aki olyan kedves, hogy mindig gondol rám a díjazásnál.

Én viszont ezt a díjat is, mint már többször is az előzőeknél, nem egyeseknek nevesítve, hanem mindenkinek  adom tovább aki csak betér hozzám, és megtisztel azzal, hogy megnézi a receptjeimet.

2 megjegyzés:

  1. Akkor köszönöm neked is a díjat, mert bizony jövök mindig, ha tehetem! :D

    VálaszTörlés
  2. Barbikám, ez csak természetes, hogy a tiéd is a díj viszont, és csak gyere olyan sűrűn amilyen sűrűn csak teheted, mindig szívesen látlak, nem beszélve arról, én mennyit nézegetem a te blogodat, ha nem is írok hozzá mindig:-)))))

    VálaszTörlés