a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. március 3., szombat

Könnyű pénteki ebéd





Nem akartam nagyon főzni, csak valami könnyű után áhítoztam.
Ez lett belőle, nagyon szeretem csak a főtt-sült zöldségeket enni, ilyenkor tavasszal különösen jól esik, szerencsére rengeteg fagyasztott zöldség kapható.


1/2 kg fagyasztott mexikói zöldségkeverék
5 dkg vaj
1 pár virsli a férjemnek, mert hús nélkül nem lehet se ebéd, se semmi
1 ek. tejföllel elkevert majonéz

Wokban felolvasztottam a vajat és rázúdítottam fagyottan a zöldségeket, átforgattam, fedőt tettem rá és 10 perc alatt puhára párolódott. A virslit is mellé tettem, így az is a zöldségek gőzében párolódott puhára.
Féltem, hogy a férjem egy óra múlva éhségre fog panaszkodni, de nem, ettől az adagtól ketten úgy jól laktunk, hogy vacsorára elég volt egy kis kefír.





3 megjegyzés:

  1. Ilyen finomságokon élek már hetek óta. Meg is van az eredménye, év elejétől fogytam már 7 kilót. Nagyon guszta, egyszerű ebéd!

    VálaszTörlés
  2. Ez már olyan tavaszias könnyed ebéd:) Nagyon szeretem a zöldségeket, nekem jöhet:)

    VálaszTörlés
  3. Lányok én is elhatároztam, hogy egészen húsvétig ilyesmiket fogok enni, egyrészt szeretem,jól lehet lakni vele, fogyni szeretnék, mert egy picit magasabb lett a cukrom, és úgy egyáltalán elegem van magamból most egy kicsit:-))))))

    VálaszTörlés