a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. május 8., kedd

Újabb gyümölcsös pudingköltemény





Csokoládépuding áfonyával
A hosszú hétvégén, abban a nagy nyárias hőségben vaníliás készült sok-sok málnával, most anyák napjára pedig csokoládés sok-sok áfonyával.
Oetker csokis pudingokat főztem a zacskón lévő leírás szerint, forrón kiöblített kelyhekbe töltöttem, majd a fagyasztott áfonyát rászórtam a tetejére, egy részét jól bele is nyomkodtam, ezáltal is hűtve a pudingot.
Jó hidegre hűtve tálaltam, tejszínpamacsokkal díszítve.
Ez a variáció is nagyon finom és főleg egyszerű.







áfonya


4 megjegyzés:

  1. A mai napra én is pudingos "kehellyel" készültem, így örömmel nézegettem ezt a csokis-áfonyás költeményt:) Híve vagyok az ilyen egyszerűen nagyszerű desszerteknek, gyermekeim pedig kifejezetten imádják. Nem kell mindig sütemény!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek, sőt kifejezetten kerülöm újabban a túl faxnis dolgokat, nálunk is mindenki imádja ezt az egyszerű főzött pudingot, a hosszú hétvégén akkora sikere volt a vaníliás-málnásnak, hogy gondoltam most ezt dobom be, és ez is nagyon bejött. Nekem is mindig mondják a gyerekeim, anya ne állj annyit a tűzhelynél, meg a gyúródeszkánál miattunk:-))))

    VálaszTörlés
  3. Látom nálad is dívik a kelyhes őrület, mint nálam...Nagyon guszta, megkóstolnám! :o)

    VálaszTörlés
  4. Igen, meg ebben a melegben nincs kedvem semmi komplikálthoz, ez tűnik egyszerűnek:-)))))

    VálaszTörlés