a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. július 19., csütörtök

A gyermekeim ajándéka az új konyhához






Igéretemhez híven még megmutatom, hogy ezt a készletet kaptam az új konyhához a gyerekeimtől, mert folyton mondogattam, ha lesz az új konyha ilyet szeretnék venni, mert a nagymamámnak is volt, neki fehér alapon kék mintás, nekem meg ezek a rózsásak a kedvenceim, és ezek olyan szépen mutatnak egy konyhában.
Mikor átadták majdnem sírtam a boldogságtól, annyira örültem.

Lehet bővíteni is a készletet, majd meglátom mire lesz még szükségem és után rendelünk, mondjuk búzadara, zsemlemorzsa stb.


Ezennel vége a Zsanuária napoknak, mert már feszélyezett vagyok, nem vagyok dicsekvős, soha nem is voltam, remélem nem tűnt annak, csak megosztottam a boldogságomat kivételesen.
Innentől a sütés-főzés a főszereplő újból, a finom ételek.
Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves kommentjét az eseményekhez.









11 megjegyzés:

  1. Anikó, megkönnyeztem az örömed:))
    Nekem is tetszik, nőies, bájos a fehér szekrényeddel.
    Ölellek, ne legyen vége, jöjjenek, kellenek a Zsanuária napok!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ajándékot kaptál! :) Nagyon szép kis készlet, nagyon finom, elegáns, ugyanakkor vidékies. Illik az új konyhádhoz.
    És gratulálok a házassági évfordulótokhoz is, nagyon édesek voltatok, láttam a képet. :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a készlet, szuper gyerekeid vannak. Gratulálok mindenhez, élvezd az új konyhádat a családod nagy örömére:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, el is hiszem hogy meghatódtál! Ehhez a szép konyhához ez pont illik. Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  5. Nekem aztán nem tűnt annak, mármint dicsekvősnek! Sőt nagyon élveztem ezeket a bejegyzéseket is!! Odavagyok a kerámia tárolóidért, a legszebb minta amit valaha láttam! Én imádom az ilyen romantikus rózsaszín dolgokat, de hát ezt szerintem már mindenki tudja! :) Használd egészséggel és nyugodtan bombázz csak ilyen bejegyzésekkel!:) Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Lányok annyira kedvesek vagytok, meg vagyok hatódva, azért szerettem volna ilyen konyhát, ezzel a készlettel, mert maga a ház is régies, vidéken is van, ez a stílus illik hozzá, meg hozzám is mert már én is vidéki lettem és régies is vagyok.
    Mégegyszer mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm a kedves hozzászólását:-))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de irigyellek. Ez csodálatos ajándék. Ezt én is nagyon elfogadnám. Gyönyörű, használd egészséggel. Mondtam, hogy mindent megérdemelsz. Különben nyugodtan dicsekedj mindennel,habár ez nem dicsekvés, csak az öröm megosztása (vevők vagyunk rá). Az esküvői fotótok nagyon szép. Látszik a férjeden az a huncut kis mosoly...

    VálaszTörlés
  8. Oh, most aztán ez a szép fehér konyha nagyon elegáns lesz. Megcsodáltam a konyhát, nekem nagyon tetszik, a "gyerekfürdőkád" különösen! Ez a stílus nekem is bejönne, ha nem lenne már egy vadiúj konyhám. :-D De ezek a kis rózsás szépségek nagyon megadják a hangulatát majd az egész konyhának. Fotózd le kérlek, hogyan hat a sok rózsa a fehér között!

    VálaszTörlés
  9. Marika nagyon köszönöm, igazán aranyos vagy:-))))


    Gionetta biztosan a te konyhád is gyönyörű, köszönöm kedves szavaidat:-))))

    VálaszTörlés
  10. Bűbájosak! Ez jutott róluk eszembe. Isten éltessen. :)))

    VálaszTörlés