a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. július 16., hétfő

Ilyen volt...és ilyen lett - az én álomkonyhám


Először is mindenkinek nagyon köszönöm a kedves jókívánságát, nagyon jó volt olvasgatni, több mint egy hét után, amikor végre leülhetek, szusszanhatok és bekapcsolhattam a gépemet.
Közben antibiotikum hatására végre meggyógyultam, meg az izgalmak hatására is.
Elnézést, hogy nem válaszoltam előbb, de azt sem tudtam fiú vagyok vagy lány, nem volt se gáz, se víz a konyhában egy hétig, pizzákat, meg lángosokat,  fagyikat és dinnyéket ettünk, tudjátok milyen az amikor a fürdőszobai tusolóban, vagy egy műanyag lavórban kell elmosogatni ???
És 36 fok árnyékban. Kész téboly.
De vége, végre elkészült a számomra csodaszép kis konyhám /3x4 m-es/, kicsit régies hangulatú, de ehhez a házhoz ez illik, mivel ez egy régies ház.
Nekem valamiért nem tetszenek a modern bútorú konyhák, elnézést attól akinek az tetszik.
Konkrétan ezt néztem ki már több éve, erre vágytam azóta, hogy eldöntöttük, hogy ide költözünk és többé már nem nyaralónak használjuk ezt a házat.
Az én csodálatos férjem valóra váltotta ezt nekem erre a kerek szülinapomra.
Ő tervezte meg, hol mi legyen és aszerint vásárolta meg, szerencsére az összeszerelést szakemberekre bízta, ennyi szerelés baromi fárasztó lett volna, akármilyen ügyes is.
Nem ecsetelem, hogy mekkora rumli volt itt, kosz és összevisszaság egy teljes héten át plusz  egy hétvégén, a kipakolás, a régi bútoroktól megszabadulni, a falak kifestése barackszínűre, végre az összeszerelés, ami a szakembereknek 7 teljes óráig tartott, majd a bepakolás, egy csomó minden kiszelektálása, ilyenkor mindig kiderül mennyi felesleges dolgot halmozunk fel, az egyszer még jó lesz valamire dumával, és persze soha semmire.
Szóval irgalmatlanul kidobáltam egy csomó mindent, meg elajándékoztam ismerősöknek, szomszédoknak.
Most a kereső fázisban vagyok, a "mit hová tettem" és az "itt jó lesz ez vajon"-ban, még hiányzik egy-két polc a megfelelő helyről és így a pult is felszabadultabb lesz.
Szóval boldog vagyok, fáradt vagyok, de elégedetten nézegetem az én gyönyörűségemet, egy nagy adag töpörtyűs pogácsával már fel is avattam.

...És még nem beszéltem a gyerekeim ajándékáról, az egy külön bejegyzés lesz, a szívem másik csücske, amikor megkaptam, másnap reggel korán kiosontam és megnéztem nem álmodtam-e, tényleg ott vannak-e, az is természetesen az új konyhához illeszkedik, de majd meglátjátok....



Ilyen volt....
Amikor még nyaralónak használtuk a házat, Budapestről leszaladgálva, jó volt így is, kicsit szedett-vedett, zsúfolt, kerti bútorokkal kiegészítve, Dédi kredencével, de a célnak megfelelt.












Konyhai képeim...







Amikor még dobozban az álomkonyhám...





...és az összeszerelés után közvetlenül...
Ilyen lett...





Konyhai díszeim, képeim...




... immár részben bepakolva, de még semmi nem véglegesen, biztos többször átpakolok amíg megtalálom a legoptimálisabb, kézreálló variációkat.
Most ott tartok, hogy keresek egy pár dolgot, hová tettem, például nem találom a szalvétákat, pedig három csomaggal is van, csak ki tudja hol...


Az asztal és a székek szándékosan nem törtfehér színűek, mert nem kórházi osztályt szerettem volna.



A mosogató hatalmas, öblös kerámia, nem fröcsköl ki a víz, egy kisbabát gond nélkül fürdetni lehetne benne. Ezentúl nem probléma semmilyen tepsi, kukta vagy kocsonyafőző nagy fazék elmosása... ja, és a mosogató mellett palacktartó is van a boroknak...






...és a kedvencem, a tűzhely, a felső gázrózsák, gyufát többé nem kell gyújtani, mert csak egy gombot kell benyomni és begyullad a megfelelő gázrózsa...
... a sütő meg villannyal működik, légkeveréses, grillezni is tud, de egyébként is annyi funkciót tud, hogy egészen elképedtem, hogy mik vannak...



Azt hiszem kicsit könnyebb lesz itt kreatívkodni, sütni-főzni, a derekam nem fog fájni, a hátam beszakadni, mert nem kell iszonyú rossz szögben hajolni mondjuk a zöldségek pucolásánál stb.stb.

25 megjegyzés:

  1. Anikó, kicsit le voltam maradva, úgyhogy ámulok-bámulok, és nagyon örülök, hogy ilyen csodát kaptál:)
    Azt hiszem, egy ilyen álomkonyhához egy álomférj is tartozik:)
    Tényleg csodálatos!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a konyhád! Mondhatni meseszép! Kellemes sütés-főzést kívánok benne! A gyönyörű gáztűzhelyedért pedig kifejezetten irigyellek! Én még mindig a 13 éves régi gáztűzhelyemmel próbálkozom...:)

    VálaszTörlés
  3. Anikó gratulálok a csodálatosan szép konyhádhoz! Nem tudom hol és mikor maradtam el, de így utólag is nagyon boldog szülinapot kívánok Neked nagyon sok szeretettel! Álom ez a konyhád. Az én férjuram mindíg morog hogy állandóan konyhában teszek-veszek, ha ilyen lenne a konyhám akár egész nap ellennék benne az biztos!:-)) Használd egészséggel ezt a csodát! Azért várom hogy még mit kaptál?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok örömöt lelj új konyhád felavatásában, használatában, zeg-zugai legoptimálisabb felhasználásában!!!!!!! Várjuk az új finomságokat eme remek környezetből :) Amúgy nagyon tetszik- hangulatos, a célnak megfelelő, ízléses! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Össze sem lehet hasonlítani a régivel, mintha nem is ugyan az a lakás lenne...A fehér nagyon jól dominál a természetes fával, szóval nagyon hercig lett! Használd egészséggel, süssél-főzzél benne szívvel-lélekkel! :o)

    VálaszTörlés
  6. Lehidaltam!!! Álomszép! Igaz én barna párti vagyok, mert a mostani világost meguntam, de a formája a fogantyúk és úgy egyben az egész, csodaszép, nekem is bejön ez a stílus!
    Na, meg ahogyan belaktad, ott aztán van élet! :)) Mintha csak nálam lennék!
    Most pedig azonnal kérem szépen írd meg, hol lehet olyan mosogatót beszerezni, mert már évek óta olyanra vágyom, és a beépített tűzhelyed márkája is felkeltette a kíváncsiságom, ha lehetek ilyen tolakodó...
    A gömbölyű asztal is a szívem csücske, de nálunk nem férne el és mikor 8-an vagyunk, nem praktikus, pedig de imádom!
    Legyen sok örömed ebben a szép konyhában, használd egészséggel és hozd a recepteket!
    Ja, és kíváncsian várom a gyerekektől kapott ajándékodról szóló beszámolót!!! :)
    Ölellek! :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a szép új konyhádhoz, süssél. fözzél sok finomat benne. Használd egésszséggel.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett!! A sütő pedig fantasztikus! Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  9. Mindegyikőtöknek nagyon köszönöm a kedves hozzászólást, aranyosak vagytok nagyon !!!

    Yoen be kell vallanom álomférjem van, ráadásul holnapután van a házassági évfordulónk, ami szintén nem kevés évszámú, tehát most már biztosan állíthatom mindezt. Köszi:-))))

    Heti menük ha láttad volna az én régi gáztűzhelyemet, a tiéd nem lehetett borzasztóbb, de sok mindent megfőztem és megsütöttem vele, gondolom te is a tiéddel, remélem ez az új csoda is ilyen sokáig kitart. Köszi:-))))

    Éva nem maradtál le semmiről, maga a szülinap holnap lesz, az évszám a borzasztó benne, nagyon kerek és sok, de hát ez van.
    Rám fért már ez a csodaszép konyha, bár Budapesten sem volt csúnya konyhám, de ilyen nem volt. Köszi:-))))

    Vicuska köszi:-)))

    Krisztina köszi:-))))

    Barbi minden darab az IKEÁ-ban lett véve, ott voltak ezek amik nagyon tetszettek.
    Jövök majd azokkal is és köszi:-))))

    Hobbychef nagyon köszi:-))))

    Beszteri Marianna nagyon köszi:-)))

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok, szuper lett az új konyhád, és már berendezve az egész nagyon otthonos és ízléses. Látszik, hogy sűrűn vagy a konyhában. Legyen sok örömöd benne, süssél-főzzél kedvedre:)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű lett a konyhátok Anikó! Kívánom sok örömöt lelj benne! :) És mégegyszer Isten éltessen sokáig és nagyon boldog házassági évfordulót is kívánok. (Nekünk is most volt 9.-én, a 24.-ik.)
    és gratulálok hogy túlélted ebben az őrületes kánikulában a kipakolást-beszerelést-visszapakolást. Nem kis munka volt, de már megnyugodhatsz és már csak gyönyörködni kell benne és alkotni. :)
    Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  12. Trollanyu nagyon köszi, hát eleget vagyok ott, az biztos:-))))

    Duende köszi mindent, nekünk 18-án lesz a 38-ik.
    Magam sem tudom, hogy éltük túl a 36 fokos hőségben ezt az egészet,nem ihattam hideget, melegen ettem a dinnyét is, azt hiszem egyébként egy-két adag jéghideg meggylevestől estem vissza, mivel magától nem gyógyultam semmit, végül ügyeletre kellett menni, ahol adták az antibiotikumot és így mostanra úgy ahogy rendbe jöttem, közben pakolás, stb. a család oroszlánrészt vállalt mindenben, a kisebbik lányom festette a konyhát, a nagyobbik hordta vitte a cuccokat, a férjem a bútorokat mozgatta, én meg ha valamit csináltam, utána ülni kellett, mert vert a víz a gyengeségtől, de vége hála az égnek, most már élvezem és sütök-főzök majd, néha még most is rácsodálkozom, hogy ez tényleg az enyém????
    Még szokatlan:-))))

    VálaszTörlés
  13. Drága Anikó!
    Nagyon szép, Veled örülök.
    Kívánok jó egészségebn, örömteli alkotást!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett,szuper!Nekem is el kélne egy saját álomkonyha!:)
    Sok örömet kívánok benne Neked és a Családodnak!

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű lett a konyhád!Azt hiszem,ha belépsz oda,rögtön elfelejted a port,a piszkot és a kibírhatatlan meleget ami a felújítással járt!
    Legyen sok örömöd a csodálatos konyhádban!

    Boldog születésnapot és még sok-sok örömteli együtt töltött évet kívánok házassági évfordulótok alkalmából!

    VálaszTörlés
  16. Anikó, szeretettel gratulálok mindenhez: a konyhához és az ünepekhez is!:)

    VálaszTörlés
  17. Kriszta nagyon köszönöm, kedves vagy:-))))

    Kata nagyon köszönöm, igazad van, bár még reggelente rácsodálkozom, hogy ez az enyém:-)))

    Kata nagyon-nagyon köszönöm :-)))))

    VálaszTörlés
  18. Imádom a konyhádat, nagyon tetszik!!! Ez Ikeás bútor, igaz? Egyből ráismertem... :) Én is a klasszikus bútorokat szeretem, nekem is csak azok tetszenek (az én konyhám is klasszikus stílusú, abban érzem jól magamat:)).
    Gyönyörű a sütőd is, amikor pár éve költöztünk a házba, én is u.ilyen sütőben gondolkodtam, mármint hogy fehér színű legyen, de aztán nem ilyen nem lett. De az enyém is légkeveréses, grilles, millió programmal, szóval tudom, mit érzel most, gondolom nagyon örülsz neki, ami nagyon helyes. :))
    Szerintem pont így tökéletes, hogy a törtfehér bútorhoz fenyő étkezőasztalod és székeid vannak.
    Gyönyörű lett a konyhád, jó sütést-főzést kívánok, érezd jól magad benne! :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépek lettetek, elhiszem, hogy csodálod minden nap és nagyon örülsz. Kívánom, hogy még sokáik süssél-főzzél, legyen sok örömöd benne. Nekem is fehér konyhám van pedig én is barna párti vagyok, de már megbarátkoztam vele.
    Mégegyszer bolgod születésnapot kívánok, és sok finomságot. De gondolom, hogy a konyhád lett a legnagyobb ajándék.

    VálaszTörlés
  20. Csodaszép lett. Legyél nagyon boldog az új konyhádban, megérdemelted, sokat dolgoztatok érte.
    Nagyon Boldog születésnapot kívánok, a házassági évfordulótokhoz pedig legalább még egyszer ennyi boldog évet kívánok.

    VálaszTörlés
  21. Drága Anikó, Isten éltessen nagyon sokáig, egészségben, további töretlen alkotó kedvvel, vidámságban, élvezve az élet apró örömeit no és az új konyhádat!!! Nagy ölelés, puszillak :)
    Házassági évfordulótokra sok türelmet, szeretetet, megértést!!!

    VálaszTörlés
  22. Gabikám igen IKEÁ-s, imádom, száz éve nézegettem, vágyakoztam utána, nagyon örülök neki. A te konyhád is csodaszép, láttam.
    Köszönöm nagyon a jókívánságokat:-))))))

    Lívia nagyon köszi, aranyos vagy, nekem mindig ez a tört fehér volt az álmom és konkrétan ez a garnitúra, képzelheted mennyire örülök és boldog vagyok:-)))))

    Marika63, nagyon köszönöm, és azt is hogy hűségesen mindig benézel,jelentkezel, írsz, nagyon jól esik, puszillak:-)))))

    Vicuska nagyon köszönöm, tündéri aranyos vagy, igyekszem megfogadni a tanácsaidat, én is puszillak sokszor:-))))))

    VálaszTörlés
  23. Anikó, csodás lett az új konyhád, gratulálok!:)
    Itt én is szívesen elfőzögetnék:))
    Jó egészséget és sok-sok finom ételt és még nagyon sok boldog házasévet kívánok!

    VálaszTörlés
  24. Köszi Roza, velem is madarat lehetett fogatni, amikor megkaptam, mert ilyen szép konyhám még Budapesten sem volt, bár az sem volt csúnya, de itt két évig nyaraló-szintű volt minden, mint bizonyára láttad, és azért kellett komolyabbra váltani, mert hogy már végleg ide költöztünk, mégsem élhetünk/főzhetek az idők végezetéig kerti bútorok között, nem beszélve arról, kapóra jött a nagyon sok és nagyon kerek szülinapom, no meg a szintén sokadik házassági évforduló:-))) Nagyon köszönöm kedves soraidat:-))))

    VálaszTörlés