a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. október 5., péntek

Technikai szünet



Valami elromlott a gépemben, így most nem tudok blogolni, kérem a türelmeteket, nekem már úgyis szét van durranva az agyam emiatt, de most javítás, generálozás alatt vagyunk.

Amint kész lesz egy nagyon jól sikerült birsalmabefőttel jövök !!!!!

3 megjegyzés:

  1. Anikó, ne bosszantsd magad, mert sajnos már úgyis megtörtént. Persze nagyon dühítő tud lenni. Várom a csodás birsalmabefőtt receptedet.

    VálaszTörlés
  2. Vikikém, és Nea nagyon aranyosak vagytok, végre sikerült, túl vagyok a mérgelődéseken, valami lap ment tönkre benne, rettegtem, hogy eltűnnek dolgaim, képeim, én egy szót sem értek ehhez technikailag, de szerencsére a férjem igen és átmentett mindent, újra működőképes és használóképes vagyok végre valahára.
    A birs meg fent van máris:-)))))

    VálaszTörlés