a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2012. november 4., vasárnap

Ajándék egy régi baráttól a konyhámba





T.R.-tól kaptam a konyhámba a vajtartóm mellé ezt az édes ibolyás cukortartót.
Aki annyira figyelmes volt, hogy passzoljon a vajtartóhoz, nagyon-nagyon köszönöm neki.
Annyira örültem, nagyon tetszik, lám-lám így kezd kialakulni az új készletem, mert nem marad ennyiben az biztos, újabb darabok fognak csatlakozni.
Mondjuk egy komplett reggelizős ?
Alig várom.






5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek nem csoda, hogy várod!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem pont ilyen van, csak halvány rózsás. Nagyon szeretem. Láttam már egy komplett készletet belőle, hát mit ne mondjak, gyönyörű! Az ibolya pedig a kedvenc motívumom a porcelánon. Zsolnay bögrére vadászok...

    VálaszTörlés
  3. Marianna köszi:-))))

    Krisztina rózsásban is gyönyörű tudom :-))))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű darabok, imádom az ilyesmiket! :)

    VálaszTörlés