a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. július 12., péntek

Sárgabarack idén is....minden mennyiségben





Hiába van egy szép nagy sárgabarackfánk, ahhoz, hogy jóllakjunk, lekvár is legyen és egyéb finom ételek, ahhoz venni kell még hozzá.
Vettem is 10 kg, gyönyörű szép rózsabarackot, Nagymamám is olyanból főzte a lekvárt annak idején.
1 kilót szerintem azonnal megettünk belőle, finom édes barack.




8 kilóból elkészült a lekvár, hála az égnek túl vagyok rajta, részletes leírása  itt található.
Bár lehet, hogy a fánkról még lesz egy adag lekvárnak való, akkor még annak is nekiugrok, mert nálunk ez a lekvár a csúcs, ebből kell nagyon sok, ha ez van akkor minden van, a családom szerint.






Készül még a hétvégén jéghideg sárgabarackos tejszínes gyümölcsleves és sárgabarackos egyensúlytészta is.
Részletes leírásuk  itt található.






Holnap pedig a kapros tejfölös zöldbableves után a nap fénypontja lesz ez a csodás könnyű, finom, illatos, cukros, fahéjas sárgabarackos gombóc, amit mindannyian imádunk.
Részletes leírása  itt  található.
Rengeteget kell készítenem, mert még barátok is bejelentkeztek rá.
Minden évben ez az őrület van ilyenkor nálunk.









2 megjegyzés:

  1. Nekem is kéne venni... Kéne legalább öt üveg lekvár. Az én Jancsim csak azt szereti...

    VálaszTörlés
  2. Krisztina nekem is kétévente be kell főznöm 10 kilót, mert az én családomnak is ez "A lekvár", én szeretem még a meggyet, a narancsot, a málnát is lekvárnak - dzsemnek, de a többieket csak a barack érdekli. Mindig azt mondják a többivel minek pancsolok, hát magamnak, azokból csak két-két kilóból szoktam ezért, hát ez van:-))))

    VálaszTörlés