a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 15., csütörtök

Az utolsó nagy nyári hosszú hétvége......

..... nálunk ráadásul nagy családi ünnep is, a férjem szülinapját ünnepeljük.
Torta ilyen jeles napjainkkor mindig cukrászdai /Daubnertől/, épp elég sok mindent kell készítenem, legalább a tortát nem. A szépségéről nem is beszélve, mert hogy így sokkal szebb lesz, mintha én készíteném.

Több nap lesz, több mindent tervezek készíteni .....
RECEPTEK, elkészítési módozatok mind megtalálhatóak a blogon jobbra lent a receptek címszó alatt.

Nyári kapros, paradicsomos töltöttkáposzta / Töltöttkáposzta a nyári...


Túrófánk... lekvárokkal, fagylaltokkal ....




Egyik nap grillezés lesz... imádjuk a rostonsült húsokat, kolbászokat....
 ...marharostélyos...


....csirkecombok....


sertéstarja és oldalas jó fűszeresen....
no meg kolbászkák.... csípős puszta debreceni


sopszka saláta.... fetával, uborkával, hagymával, paradicsommal


paradicsomsaláta hagymásan... 





szilvaleves..... kivételesen most nem tejszínesen


szilvásgombóc..... de nálunk így nagy kedvenc: cukros mákban megforgatva


...és gyümölcsök minden mennyiségben....



 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ételsor!:) Isten éltesse a párodat!:)
    Erről eszembe jutott, nekünk meg 31-én lesz nagy partink, 1 éves lesz a kis Zsozskánk:)
    (Anikó! Olvasgattam a régebbi bejegyzéseimet, és megkérdezném, sikerült alkalmazni valamit a ch-szegény diétából? Sikerült eredményt elérni?)

    VálaszTörlés
  2. Roza, isten éltesse Zsozsókátokat nagyon sokáig, tündéri egy kislány, de a fiúk is aranyosak, helyesek:-))))
    Köszönöm a párom nevében is a jókívánságodat:-)))
    A diétáról annyit, hogy valamennyit fogytam ugyan de nem sokat, igaz nem is nagyon tartom be, próbálok többször keveset enni, az a gond, hogy édesszájú vagyok, nem tudok nem is akarok lemondani róla, az orvosoknak is megmondtam, hogy nem tudok édességek-sütik nélkül létezni, azt mondták ehetek csak egyszerre ne sokat, a cukrom 8,2-nél soha nem volt magasabb, ennek ellenére adnak rá gyógyszert, úgy hogy elvagyok, szerencsére semmi komoly bajom nincs egyelőre, remélem nem is lesz. De akkora eredmény nálam nincs mint ami nálad, de te komolyabban csináltad :-))))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom mindegyik.Jó kis ételsor. Minden jót kívánok a férjednek a születésnapján.
    Nálunk is lesz ünneplés augusztus 17-én szombaton van a házassági évfordulónk. Nem írom le, hogy hányadik, kerek és nagyon sok, biztos meglepődnél. Én nem fárasztom magam ezen a napon, a Gundelba megyünk. Vasárnap pedig a Velencei-tóhoz, ott van a férjem nővére lányának egy kis nyaralója. Hétfőn és kedden főzök, nálunk is lesz szilvás-őszibarackos gyümölcsleves, sült libacomb valamilyen saláta, egyben sült pisztráng, kaporszósz, sült krumpli,stb. - mákban forgatott gombóc nekem is van a blogomban, - de délután megint megyünk, vagy hétfőn vagy kedden pl. föl a Várba a Mesterségek Ünnepét minden évben meglátogatjuk, annak ellenére, hogy mindig nagyon elfáradunk, mert minden évben elég meleg van. De a tűzijátékot már a lakásunkból nézzük, mert látható a Duna és minden amit fellőnek.
    Jó sütést-főzést, kellemes időtöltést kívánok Neked és a családodnak.

    VálaszTörlés
  4. Boldogságos születésnapot kívánok az ünnepeltnek! Nagyon finom ételsort találtál ki, mint mindig. Anikó én teljesen megértelek, hogy a sok finomságról nem tudsz lemondani, nem is lehet. Pláne annak, aki naponta ilyen finomságokat alkot. Én is érintett vagyok, és nekem is leginkább az édességek hiányoznak.

    VálaszTörlés
  5. Lívia nagyon boldog házassági évfordulót nektek, sejtem, hogy mennyi, nekünk jövőre lesz a kerek és a sok, ami most a tiétek, csak mi július 18-án ünnepeljük /nekem minden évfordulóm júliusban van,szülinap 17-én, házassági 18-án, névnap 26-án, szóval egyszerre le vagyok tudva/.
    Nagyon helyes, hogy nem főzöl, hanem elmentek, mi is ilyeneket szoktunk csinálni. Engem is fárasztanak már a programozások újabban, egyre jobban és többször szeretek itthon lenni, de enni bármikor szívesen megyek étterembe, itt Tatán is van pár jó hely, már kitapasztaltuk hová érdemes menni.
    Nektek is nagyon kellemes időtöltést, sok finomságot kívánok, kóstold meg az országtortát, és írd meg milyen volt:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó. Az országtortát mindig megnézem, de még egyszer sem vettem belőle, mert még nem hallottam azt, hogy finom lenne. Ugyanis az a helyzet, hogy csak az a finom amit a kitalálója, a verseny nyertes cukrásza készített. Azután jó pár cukrászda vállalja, hogy elkészíti, és azt hozzák ki árusítani, de tudod ez olyan, hogy hiába dekára minden ugyanaz benne, ahány kéz annyiféle lesz. Van egy blog a Két cica konyhája - ha jól tudom két barátnő írja, és ők nem csak ide de sok helyre járnak, kóstolnak aztán megírják a véleményüket, de még egyik évben sem dicsérték. És úgy vagyok ezzel, hogy én nem is szeretem csak a gyümölcstortákat, és így nem fizetek 500-600 forintot egy szeletért, mert nekem ez zsákbamacska.

      Törlés
  6. Nea nagyon köszönöm a párom nevében a jókívánságaidat és a kedves szavaidat:-))))
    A cukorbetegségre visszatérve,ha nem nagyon magas akkor lehet enni bármit, csak mindig keveset, visszafogottan, nekem ezt mondták az orvosok, persze, ha magas az érték akkor jobban tartani kell a diétát, de semmi esetre ne kínozd magad, ha megkívánsz valamit edd meg.
    Tudod egyszer élünk, nem lehet mindig megvonni mindent.
    Már olyan jó kis diétás cukrászdák vannak Budapesten, meg nem mondod a sütikről, hogy nem cukorral készültek, tehát sütiből se kell megtartóztatnia magát az embernek, persze én is van, hogy itthon pl. xilittel csinálok valamit, de nincs kedvem mindig pancsolni sem, meg nem lesz olyan szép és különben is imádom a cukrászsütiket:-))))

    VálaszTörlés
  7. De finom ételek! Hű, sopszkát de régen nem ettem...A csirkecombbal jöhetne! :o)

    VálaszTörlés