a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. november 12., kedd

Karfiol hegyek mindenütt.....

...most olcsó, hófehér és szép, no és rengeteg van belőle.


Szeretem levesnek, rakottan, lengyelesen, köretként.
Vettem is egy óriási fejjel, sőt tervezem a hétvégére az újabb adagot.

Karfiolvariációim:

Levesként, petrezselymesen, borsosan és jó tejfölösen behabarva, vajas galuskával dúsítva.
Én ezt a variációt szeretem a legjobban, de lehet zöldségekkel is főzni, apró daragaluskákkal, vagy pici kagyló vagy kiskocka tésztával is.


Rakottasként, akár csak magában hús nélkül,  besamellel és sok-sok reszelt sajttal összesütve.
De természetesen lehet fűszeres-hagymás előpárolt darálthússal is lerakva és rá a besamell és a sajt.
Mindenhogyan isteni finom.


Lengyelesen, pirított zsemlemorzsával és sok tejföllel.
Nálunk ez a nagy kedvenc. Sokszor készítem.
Recept itt




Köretként sültekhez.
Vagy fűszeres, sós vízben roppanósra párolva.
Vagy nyersen még sóval-borssal-olajjal összeforgatva és sütőben ropogósra sütve.
Bármilyen általunk kedvelt fűszerkeverékkel és olajjal összeforgatva és megsütve is nagyon finom, például fokhagymás sült oldalashoz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése