a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. február 5., szerda

Gránátalma....


....ez a gyümölcs is a kedvencem lett, kellemes édes ízű nagyon, rostos tehát egészséges, és nem utolsósorban szemet gyönyörködtetően  rubinpirosak a magocskák.


...kép a netről...





... egy teáskanál mézzel elkeverve...



...kép a netről....








5 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem!!!! Ettől biztosan gyorsan megerősödsz, meggyógyulsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem Évi, nincs is étvágyam nagyon másra, mint a gyümölcsökre:-))))

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép a héja az első képen lévőnek. Én csak ilyen sápadt, foltosokat látok. Finom a leve én is szeretem. Most gumicukorba álmodom meg...

    VálaszTörlés
  4. Krisztina az első kép az egy profi fotós képe, az meg van csinálva, azért ilyen szép.
    Amit az üzletekben kapunk az meg halovány, foltos, de a belseje tökéletesen jó attól még, a szállítás megviseli a gyümölcsöket nagyon:-))))

    VálaszTörlés
  5. Biztos finom lesz a gumicukor vele, megkóstolnám:-))))

    VálaszTörlés