a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 15., péntek

Megjött végre nekem is Limara kenyérkönyve...



Végre... végre... megkaptam én is, nagyon vártam már, végre a kezemben foghatom, még a könyv illatát is szeretem nagyon...
Az igazság az, hogy Limara receptjeit a blogjáról, szinte a legtöbbet, már réges-rég letöltöttem magamnak, kenyér, zsömle, kifli valamint főleg a kelt tésztás sütiket szinte kivétel nélkül az ő receptjei szerint sütöm évek óta, receptjei tökéletesek, mindig minden tökéletesre sikerülnek...
De most ez a könyv más, én szeretem a könyvet kézbe fogni, lapozgat, egy-egy bejegyzés fölött elmélázni, minden receptet, képet tüzetesen szemügyre venni újra benne...
Csodálatosan szép kivitelű és tele szebbnél szebb étvágygerjesztő fotóval...

Limara gratulálok a csodaszép könyvedhez, élvezettel forgatom majd és sütöm belőle a finomságokat újra meg újra....














2 megjegyzés:

  1. Limara blogjára én is be-be nézek, de még nem készítettem semmit az ételei közül. Van nekem nagyon jó kenyér receptem még a nagymamámtól, meg péksütemények is, nem beszélve a kelt tésztákról amit imádok. Persze nagyon jó receptek azok is ami nála találhatóak, de mindig elgondolkodok azon, ha azt látom valahol, hogy megállás nélkül valaki csak süteményeket készít, vagy csak tortákat, vagy pék termékeket, hogy ki eszi azt meg? Így vagyok Limarával is, bár nála lehet főtt-sült ételeket is látni, de rengetek kenyeret is, meg egyéb péksüteményeket is.Persze kenyérre, zsömlére, kiflire mindennap szükségünk van - de ennyire?

    VálaszTörlés
  2. Lehetséges, két nagy fia van, meg a férje, ha nagyon kenyeresek akkor bizony ott sok fogy. Azonkívül jár ő mindenféle gasztrovásárokra, arra is süti rogyásig, lehet bedolgozik valami helyi péknek is, nem tudhatjuk, sok minden lehetséges:-)))
    Én nagyon szeretem a receptjeit, tökéletesek, csak azokból sütök, még soha nem csalódtam:-))))

    VálaszTörlés