a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. február 14., szombat

Mindenféle finomság a hétvégére....




Karajcsontos húsleves... és a levesben főtt hús fokhagymaszósszal... amit ez a blog juttatott újra az eszembe, hihetetlenül finom második fogásnak.



Lasagne spenótosan húsosan besamelesen...
/a család már követeli a paradicsomos változatot is, előbb utóbb engednem kell az erőszaknak, de eddig én mindig ezt és így készítem, mert így a kedvencem, mert így imádom./
Receptek  itt húsosan és spenót nélkül,  és  itt spenótosan ám de vegán,
most egyben készült minden, hússal és spenóttal is.


Gombafejek besamelesen sajtosan...
egyszerűen csak leraktam egymás mellé a barna csiperkefejeket olajozott tepsire, a lasagnénál készült maradék besamellel bevontam, reszelt sajttal jól megszórtam, megtömtem a fejeket és pirosra sütöttem.



Vargabéles... ami már olyan régen volt és annyira finom édes tejföllel meglocsolva...
Recept  itt


3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom hétvégi ételeitek voltak, mindegyiket szeretem én is.Örülök, hogy lendületbe jöttél és készíted a sok finomságot.

    VálaszTörlés
  2. Kössz Lívia, muszáj menni tovább előre:-)))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, az a vargabéles... Máris jöhetne a leveskéd után...

    VálaszTörlés