a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. június 5., péntek

Csirkemellszeletek vajban sütve fűszeresen... párolt zöldségkörettel



Nos, csak megtaláltam végre a fagyasztóban a csirkemelleket, igaz szemüveggel.
Vízszintesen vékonyan felszeleteltem egy egész csirkemellet, 4 szép szelet lett belőle, plusz két kis vékonyabb csík, az a bizonyos belső része, ami közvetlen a csontnál van, majd szárnyas fűszerkeverékkel bedörzsölve félretettem kicsit állni.
Addig elkészítettem a köretet, ami most bébirépa és zöld ceruzabab lett vajon párolva lilahagyma karikákkal és 4-5 db. fokhagymagerezddel, persze közben sóztam, borsoztam.
A fűszeres csirkemellszeleteket szintén forró vajon, hirtelen sütöttem meg, oldalanként 3-3 perc kellett, de lehet, hogy még ennyi sem volt. Igy marad finom omlós.
Gyorsan, forró serpenyőben, forró zsiradékon kell sütni nehogy száraz cipőtalpszerűséggé váljon.
Nagyon finom, könnyű ebéd volt mára.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése