a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. november 20., péntek

Kacsazsírban sült ropogós krumpli, salátával...



Kacsazsírban nagyon ropogósra sütöttem kb. 1 kg krumplit hasábokra vágva... sóztam, borsoztam...
mellé fejes saláta volt fokhagymás tejfölös öntettel...
finom volt.


Salátaöntet:
2 dl tejföl
1 ek. majonéz
2 gerezd fokhagyma áttörve
só, bors

ezzel locsoltam meg a leveleire szedett fejessalátát, ami közé egy darab piros színű paprikát is belekockáztam.





egy darab piros színű paprika kockázva... a salátához keverve

fejes saláta... leveleire szedve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése