a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. február 10., szerda

Pulykamell és ceruzabab vajon sütve...



Finom, könnyű ebéd, a vékonyra szelt pulykamellet jól befűszereztem, majd bőséges olvasztott vajban hirtelen átsütöttem, nem kell sok idő erre, oldalanként 3-4 perc, majd a hússzeleteket egy tányérra kiszedtem, a fagyasztott  ceruzababot, úgy fagyottan beleborítottam a visszamaradt forró vajba, rögtön lefedtem, saját gőzében párolódott puhára 10 perc alatt, a végén ízesítettem egy kis sóval és frissen őrölt borssal. Ennyi.
Ceruzabab a képen frissen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése