a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. június 8., szerda

Meleg ide vagy oda... húslevest főztem



Majd meghaltam egy tányér...vagy kettő, forró marhahúslevesért és egresmártásért a főtt húshoz.
Meg is főztem ma, marhanyakból, sok zöldséggel, a levesbetét zabszem lett.
Érdemes volt.
A főtt húst pedig a nagyon nagy kedvenc egresmártással ettem.
Nem is tudom, hogy a levesért vagy az egresmártásért főztem inkább, mindkettő nagy favoritom.
Részletes receptleírás  itt.




Az egresmártást ma tejszínpudingporral sűrítettem és a végén kb. 1,5 dl zsíros tejszínnel krémesítettem.
Valami csodafinom lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése