a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. október 25., kedd

Adalék a spagettiszószomhoz... ebédötlet




Nyár végén, próbaképpen eltettem 4 üveg spagettiszószt  /recept megtalálható a blogon jobbra lent/, csakúgy kiváncsiságból... igenám de kicsit több zellert főztem bele és ezáltal nem paradicsomos ízű lett, hanem zöldséges, ettől még nagyon finom, de inkább hasonlít a vadasmártás ízére, mint egy paradicsomos spagettiszószra.
Na gondoltam ebédre elkészítem és ha már így sikerült akkor legyen vadasos.
Hagymát dinszteltem, ráborítottam egy üveg szószt, adtam hozzá 1 ek. mustárt és 2-3 ek. cukrot, pici őrölt borsot, összeforraltam/összefőztem, és íme lett egy nagyon fincsi ebédem.


Valamikor még régebben készítettem sonkás-szalonnás-petrezselymes zsemlegombócokat is  /receptje szintén a blogon jobbra lent/, vagy vadashoz vagy tejfölös húshoz, jó sokat és lefagyasztottam, na elő is kaptam, húsleveslében kifőztem és így feltét lett a vadasmártáson.







... ugyanis húslevest is főztem pulykanyakból sok zöldséggel, cérnácskával...
ennek a levében főztem ki a szemlegombócokat, melyek így jó ízesre főttek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése