a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. november 22., kedd

Nem akarom elkiabálni, de....



... mintha megjavulna, legalábbis próbaképp ma reggel kivettem a rizsből és telefonáltam kettőt, persze, hogy a gyerekeimet hívtam és tudtunk beszélni !!!!
Úgy tűnik minden rendben van talán, de a biztonság kedvéért visszatettem egy újabb adag rizs fogságába, biztos ami biztos, csak száradjon szépen. Majd délután kiveszem.


Szóval emberek, ha bárkinek vízbe esik a telója, miután leszárogatta, szétszedte, kivette stb azonnal egy olyan edénybe, dunsztos üvegbe, bármibe tegye, ahol ha feltölti rizzsel semmi ne látszódjon ki a telefonból és hagyja úgy 2 napig.
Utána lehet próbálkozni, feléledt-e, vagy szervízbe menni, hátha ott még tudnak vele valamit kezdeni.


Ez a rizsdolog tulajdonképpen teljesen logikus, de nekem, ha nem mondják, eszembe nem jutott volna, pedig tessék... annyira örülök, elmondani nem tudom.
Nem is magáért a telefon miatt, a tárgyak azok tárgyak, eltűnnek, elromlanak, elvesznek, de itt nekem most másról van szó,  ez a telefon nem szimpla tárgy volt, hanem a férjem telefonja volt, és innentől ez érzelmi kérdés nálam. Ragaszkodom hozzá, soha többet nem teszem zsebre, hacsak nem zárható a zseb, a nyakamban lógatva fogom hordani.

4 megjegyzés:

  1. Azt szép csendben megjegyzem, hogy mosógépben mosást már a rizs sem képes helyrehozni :D
    (és mosás előtt majd nézd meg a zsebed, nem-e maradt benne a telefon...nekem úgy röpke 6 hónap alatt sikerült 2 kütyüt kimosnom....szó se róla, tiszták lettek. az összes tudományt is kimostam belőlük :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kettőt tettem tönkre az elmúlt fél év alatt, azokat nem is sajnáltam annyira, de ez most a férjem telefonja, amire nagyon akarok vigyázni és megtartani, ez most fájdalmas lett volna, ha tönkremegy, de nem lett semmi baja !!! Annyira boldog vagyok :-)

      Törlés
  2. Örülök hogy rendbe jött a telefon. Biztos nagy megkönnyebbülés! Izgalommentes hetet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mária, úgy néz ki semmi baja nem lett, hihetetlen, nagyon boldog vagyok :-)

      Törlés