a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2017. április 26., szerda

Csirkemellkockák fűszeresen... és megint öntött salátával

 Hozzávalók:
1 db csirkemell filé, csíkokra darabolva
sültcsirke fűszerkeverék
pici olaj
2 db salátaszív, felezve-negyedelve
5 dkg szalonna, csíkozva
3 gerezd fokhagyma, lapkákra vágva
Öntet:
1 dl víz
2 ek. ecet
1 tk . xilit
csipet só
tejföl a tálaláshoz
A csirkemellkockákat jól befűszereztem és kevés olajon addig pirítottam, míg zsírjára sült és megszínesedett.
A salátaöntethez wokban ropogósra sütöttem a szalonnacsíkokat, ment hozzá a fokhagyma és az előre összekevert öntet, felforraltam, majd beletettem a salátaszív-negyedeket és addig rotyogtattam, míg roppanós-félpuhára nem főtt, ez egyébként csak pár perc és már tálaltam is. Persze aki puhábban, főttebben szereti még tovább párolja, baja nem lesz a salátának.
A nagyszüleim teljesen puhán szerették. Én ropogósan.
Persze, hogy tálaláskor megpötyögtettem tejföllel.

Mivel maradt tegnapról pirított csirkemell, ma is az lesz az ebédem, de most vajon párolt zöld ceruzababbal és bébirépával.
Tulajdonképpen minden nap szívesen eszem ezeket a párolt zöldségeket, akár hússal, akár anélkül.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése