a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2017. december 20., szerda

Csirkepaprikás aprólékból... és képek az új házamból...

 Mai ebédem... Csirkepaprikás aprólékból szarvacska tésztával
először nokedlivel terveztem, de mire oda értem volna, elfáradtam és kiegyeztem a szarvacskával, azzal is finom lett.
 Pár képet mutatok az új házikómból... még nincs tökéletes rend, még nincs mindennek meg a helye, de alakul... Falat naná, hogy ott szeret heverészni, ahol én meg tévézni...
 a nappali egy sarka, ahol a számítógépem, meg a tv van, meg a hátsó kerti teraszkijáró...

 már alakul a karácsonyi díszítés... nem ez a karácsonyfánk... ez a picike csak úgy van... mert cuki
 a kedvenc órám is cicás... a vejemtől kaptam...
kétoldalt a hálószobák...
 az előszoba...
balra a fürdőszoba és a wc
 a cicukáimnak muszáj papírzacskókat letenni, imádnak benne bújkálni, csörögni-zörögni, majd rajta heverészni, padlófűtés van, így jó meleg is ott lent minden...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése