a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. január 9., kedd

Eszembe jutott egy retro étel...

... a menzákon ettünk ilyet anno és finom volt, legalábbis én szerettem.
Ki emlékszik erre az ételre ?


 Sertéskaraj hagymás szaftban... adták krumplipürével, rizzsel a menzákon, én most nokedlit szaggattam mellé
Elkészítése:
1-2 szelet karaj fejenként
só, bors, kevés pirospaprika
1-2 db vöröshagyma vékony félkarikára darabolva
1 ek. zsír
A hússzeleteket kicsit klopfoltam, majd befűszereztem és a megforrósított zsíron mindkét oldalukon elősütöttem, hozzáadtam a hagymát, kicsit összedinszteltem, majd annyi vízzel engedtem fel, ami épp ellepte. Puhára pároltam az egészet.
A végén, ha szükséges még lehet sózni, borsozni. A szép színét attól a pici pirospaprikától kapja az étel, amivel a húst a sütés előtt meghintettem.
Mire elkészül egy nagyon finom, ízes, sűrű szaft lesz alatta.
Bármilyen salátával vagy hordós savanyúsággal tálalható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése